Veikon Koneen ja Ecsterin yhteistyön perustana on asiakaslähtöisyys. Veikon koneen kauppiaat ovat itsenäisiä yrittäjiä ja heidät tunnetaan paikallisesti myymälöissä ympäri Suomen. Ecster mahdollistaa asiakkaille Veikon Koneen liikkeissä joustavaa maksuaikaa kaikkiin ostoksiin.
Veikon Kone on maakuntien kodinelektroniikkaketju, jonka liikkeistä valtaosa sijaitsee suurimpien kaupunkien ulkopuolella. Veikon Koneen vahvuuksia onkin paikallisuus. Yritys luottaa paikallisuuden vetovoimaan ja henkilökohtaiseen palveluun - ketjulla on myymälöitä pienemmilläkin paikkakunnilla, ja asukkaat haluavat tukea paikallisia yrittäjiä.
Veikon Koneen arvot kiteytyvät kolmeen kohtaan: kotimainen yrittäjyys, vastuullisuus ja palvelu. Arvot ovat kaiken tekemisen perusta. Arvojen mukaan toimiminen näkyy jokapäiväisessä tekemisessä jokaisessa Veikon Koneen myymälässä ympäri Suomen.
- Veikon Koneen ja Ecsterin yhteistyön perustana on asiakaslähtöisyys, kertovat Veikon Koneen myyntijohtaja Esa Nurmi sekä ketjuyhteistyöstä vastaava Maarit Vastamäki Ecsteriltä.
- Veikon Koneelta saa Ecster-rahoitusta ja monipuolisia maksuaikavaihtoehtoja, joilla asiakas voi maksaa ostokset joustavasti erissä. Ecster mahdollistaa asiakkaille joustavaa maksuaikaa kaikkiin ostoksiin Veikon Koneen liikkeissä, Nurmi kertoo.
Kokonaisvaltaista palvelua ja joustavaa maksuaikaa
Asiakkaat odottavat myyjältä valmista kokonaisuutta, johon sisältyy tuotteen ja palvelun lisäksi myös rahoitus. Veikon Koneen ammattitaitoinen myyjä kartoittaa aina asiakkaan tarpeet ja tarjoaa asiakkaalle parhaan mahdollisen ratkaisun.
- Asiakaslähtöisyys on tärkeä yhteinen menestystekijä yhteistyössä Ecsterin kanssa. Voitamme asiakkaiden luottamuksen ensiluokkaisella ja henkilökohtaisella palvelulla, kertoo kauppias Antti Taisto Veikon Koneelta.
- Voimme tarjota jokaiselle asiakkaalle juuri hänelle sopivan rahoituksen joustavilla maksuaikakampanjoilla. Kampanjoita voivat käyttää sekä olemassa olevat Ecster-kortinhaltijat että uudet asiakkaat, Taisto jatkaa.
- Olemme tehneet Veikon Koneen kanssa pitkään yhteistyötä, iloitsee Ecsterin Thomas Lönnqvist, Account Manager.
- Tiedämme, että hyvä ostokokemus saa asiakkaat löytämään tiensä takaisin. Yhdessä luomme edellytykset tyytyväisille asiakkaille, jotka asioivat Veikon Koneessa myös jatkossa. Tyytyväiset ja palaavat asiakkaat kasvattavat Veikon Koneen myyntiä, Lönnqvist painottaa.