Siirry sisältöön

Miten voimme auttaa?

Olemme keränneet tähän tavallisimmat kysymykset ja vastaukset.

Ecster_whiteUKKFAQ_330x140px2.png

Kysymyksiä ja vastauksia

  • Miten tunnistan asiakkaan?

    Kun teet asiakkaalle uutta sopimusta tai luottorajan korotusta Suomen kansalaiselta hyväksytään ajokortti (ei pahvinen), henkilökortti tai passi. Ulkomaalaisten hakijoiden osalta hyväksytään vain Suomen poliisin myöntämä henkilökortti.

    Jos olemassa olevalle tilinhaltijalle, joka ei ole Suomen kansalainen tehdään kampanjaehtoista ostoa, hän voi tunnistautua suomalaisen henkilökortin lisäksi oman maansa passilla.

  • Mitä täytän viitenumero-kenttään?

    Jokaisella sopimuksella ja kampanjaostolomakkeella tulee olla joko viitenumero tai viesti. Käytä sellaista viitenumeroa/viestiä jolla suoritus voidaan käsitellä kirjanpidossanne.

  • Kaupanpurut ja palautukset

    Kun asiakas palauttaa tuotteen tai peruu ostoksensa, ilmoita asiasta viipymättä sekä Ecsterin asiakaspalveluun että omaan kirjanpitoosi. Ilmoita kaupanpurusta sähköpostitse.

  • Sopimuksen lähettäminen Ecsterille

    Ennen sopimuksen toimittamista Ecsterille, tarkista vielä seuraavat kohdat:

    ostosumma, myönnetty luottoraja, allekirjoitukset, kampanjakoodi ja viitenumero tai tilitysviesti.

    Tarkista myös että asiakkaan tunnistuskentässä on asiakirjan myöntäjä ja voimassaoloaika.

    Puutteellinen sopimus viivästyttää oston tilitystä liikkeelle.

  • Mitä teen, kun hakemus menee manuaaliseen käsittelyyn?

    Kun järjestelmä ilmoittaa, että hakemus vaatii manuaalisen käsittelyn täytä hakemus loppuun ja soita tämän jälkeen luottopäätösnumeroon 010 444 2601.

    Ennen sopimuksen toimittamista Ecsterille, tarkista että sopimuksella on asiakaspalvelun antama varmennusnumero.