Customer service specialist
Ecster AB on maksamisen ratkaisuihin erikoistunut Handelsbankenin tytäryhtiö. Suomessa Ecster on toiminut Aktiiviraha-brändin alla maaliskuuhun 2021 asti. Pääkonttorimme sijaitsee Tukholmassa. Ruotsissa ja Suomessa työskentelee yhteensä yli kaksisataa asiakaspalvelun, myynnin, markkinoinnin ja kehityksen ammattilaista.
Tarjoamme maksamisen ratkaisuja myyjäyrityksille ja kuluttajille eri kanavissa. Mahdollistamme myyjäliikkeitä löytämään sopivat rahoitusratkaisut asiakkaille ja luomme yhdessä parempia ostokokemuksia riippumatta siitä missä ja milloin kauppaa käydään. Kuluttajille tarjoamme joustavia maksutapoja oman talouden hallintaan.
Työtehtävä/tehtävänkuvaus
Haemme nyt vakituiseen työsuhteeseen henkilöä, jolla on aito halu palvella asiakasta.
Työtehtäviin kuuluu asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköisesti, sekä erilaiset taustatyötehtävät. Työaika sijoittuu arkisin klo 9-21, lauantaisin klo 9-18 ja sunnuntaisin klo 12-18 välille.
Odotamme sinulta
-
- aktiivisuutta, yhteistyökykyä ja joustavuutta
- asiakaskeskeistä, myyntihenkistä työskentelytapaa ja aiempaa kokemusta vastaavanlaisesta työstä tai puhelin työskentelystä
- positiivista asennetta, joka säilyy myös jatkuvasti vaihtelevassa ja nopeatempoisessa työssä
- halua kehittyä ja kehittää
- hyvää kielitaitoa: suomi, ruotsi, englanti
- lisäksi arvostamme perintä ja petosasioiden vahvaa tuntemista
Tarjoamme sinulle
-
- mielenkiintoisen työtehtävän myyntihenkisessä ympäristössä
- monipuolisen ja vastuullisen työkentän
- vahvan brändin, sekä arvostetut ja laadukkaat tuotteet ja palvelut
- iloisen ja viihtyisän työympäristön, sekä mukavat työkaverit
Kiinnostuitko tehtävästä? Lisätietoja saat Sari Luume-Keskiseltä, p.0407785277.
Lähetäthän hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoivomuksineen viimeistään 24.10.2021 osoitteeseen rekrytointi@ecster.fi.