Ecster Asiakaspalvelu - kuinka voimme auttaa?
Omia korttitapahtumiasi ja luoton tietoja voit tarkastella kirjautumalla nettipalveluun.
Moniin aiheisiin löydät vastauksen usein kysytyistä kysymyksistä.
Asiakaspalvelumme palvelee sinua numerossa 010 444 2600 (pvm/mpm) tai ecster.asiakaspalvelu@ecster.fi
ma-pe 9-18
(ulkomailta soitettaessa +358 10 444 2600)
Huom! Puhelinpalvelussamme on käytössä vahva tunnistautuminen. Tunnistautuminen tapahtuu asiakkaan omilla verkkopankkitunnuksilla.
Perinnän asiakaspalvelu p. 010 444 2605 (pvm/mpm) tai ecster.perinta@ecster.fi
ma-pe klo 10-16:30
Asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat
6.12. keskiviikko (itsenäisyyspäivä) suljettu
25.12. maanantai (joulupäivä) suljettu
26.12. tiistai (tapaninpäivä) suljettu
27.12. keskiviikko 9-17
28.12. torstai 9-17
29.12. perjantai 9-17
1.1.2024 maanantai (uudenvuodenpäivä) suljettu
Jos kortti katoaa
Jos korttisi katoaa, varastetaan tai automaatti nielaisee sen, sulje kortti välittömästi soittamalla sulkupalveluun.
Sulkupalvelu 24 h:
kotimaassa 020 333
ulkomailla +358 20 333
(varanumero +358 800 1 2400)
Tallenna numero matkapuhelimesi muistiin.
-
Uuden kortin ja tunnusluvun tilaus
Voit tilata uuden kortin ja tunnusluvun nettipalvelumme kautta.
Kirjaudu nettipalveluun -
Lataa nyt! Uusi tunnistussovellus
Kun maksat verkossa, maksu vahvistetaan Ecster Secure ID -sovelluksella. Aktivoi se puhelimeesi nyt!
LUE LISÄÄ JA LATAA SOVELLUS
-
Maksa helpommin sähköisesti
Sähköisellä laskulla säästät luontoa ja maksat laskun parilla klikkauksella. Tilaa nyt!
VAIHDA sähköiseen LASKUUN -
Seuraa saldoa ja ostoksia
Pysy ajan tasalla ostoksista ja hoida tiliasioita kätevästi nettipalvelussa.
Tutustu palveluun
Näin maksat laskun
Mitä tietoja kuukausittaisella laskulla on? Tutustu laskumalliin ja lue mitä tehdä, jos maksusi syystä tai toisesta myöhästyy.
Palveluhinnasto ja maksaminen Euroopassa

Haluatko reklamoida korttitapahtuman?
Oliko laskulla aiheettomia tapahtumia tai et ole saanut tilaamaasi tuotetta tai palvelua? Lue ohjeet, miten toimia erilaisissa tilanteissa.
Jos et ole tyytyväinen rahoituspäätökseen
Ecsterin toiminnan tärkeitä periaatteita on vastuullinen luotonanto. Tarkalla luotonantoprosessilla haluamme varmistaa, ettei luoton takaisinmaksu aiheuta liikaa rasitusta taloudellesi.
Jos olet sitä mieltä, että luottopäätöstämme pitäisi harkita uudelleen, ota yhteyttä:
Ecster AB, sivuliiketoiminta Suomessa
Asiakaspalautteet
PL 537
00101 Helsinki
Asiakaspalautteet
Missä onnistuimme vai menikö jokin pieleen? Asiakaspalautteet antavat meille tärkeää tietoa ja auttavat kehittämään toimintaamme yhä paremmaksi.
Keräämme palautetta jokaisen kohtaamisen yhteydessä: esimerkiksi asiakaspalvelupuhelun jälkeen pyydämme sinua antamaan arvion palvelutilanteen sujumisesta.
Voit myös antaa meille palautetta puhelimitse, postitse tai sähköpostilla.
Kaikki asiakaspalaute on tärkeää
Vastaamme palautteisiin kahden viikon kuluessa tai jos asian käsittely vie pidempään, annamme sinulle tietoa asian etenemisestä. Halutessasi saat kirjallisen vastauksen antamaasi palautteeseen. Jos olet tyytymätön saamaasi vastaukseen, voit viedä asiasi Vakuutus- ja rahoitusneuvonnan (FINE) käsiteltäväksi.
Vakuutus- ja rahoitusneuvonta
Porkkalankatu 1, 00180 Helsinki
info@fine.fi, www.fine.fi